vineri, 20 aprilie 2012

Hahahaha!

mi-am lasat sufletul in bratele valurilor,in mangaierile soarelui crezand ca doar ei il mai pot proteja... ei sunt singurii in care mai am incredere si ei...ei ce au facut?...m-au adus intr-un final in bratele tale...pentru ce?...care e scopul?...care e relatia dintre cauza si efect?...pozitiva..negativa?...care e scopul tuturor minciunilor lasule?... nu esti capabil sa lupti pentru ce simti sau sa susti adevarul?... sau ti se pare palpitant sa manipulezi ?....unde o sa ajungi cu toate astea?...unde crezi tu ca va fi capatul drumului pe care il parcurgi?...tot ce faci crezi ca duce la indeplinirea viselor tale?...socul va fi mare atunci cand vei cadea si nu va fi niciun fraier acolo care sa te ridice...vei cadea in continu dorindu-ti ajutor...vei urla dupa ajutor ...te vei ruga neincetat sa iti apara in cale un fraier pe care sa il manipulezi... fa in continuare tot ce crezi tu ca e bine....ramai in continuare cu impresia ca sunt legata la ochii...te anunt doar ca iubirea nu e oarba , credula poate dar nu oarba...sunt curioasa doar cat mai poti continua asa?...



http://www.youtube.com/watch?v=3NaQDR_JnQo


P.S. Cineva inaintea ta a facut-o deja...cum se va termina ?...depinde de tine... daca repeti istoria iti spun eu cum va arata: te vei da cu capu de pereti un timp...vei regreta enorm...ogoliul va scadea automat la 0...te vei ura pentru tot ce ai facut...dar intr-un final o sa ajungi sa apreciezi totul ... si pana la urma tot raul spre bine... depinde de tine...


http://www.youtube.com/watch?v=QWOIv7YTmk0&feature=related


Iubirea in general e ca un joc de carti vezi cum le imparti ca o sa primesti dragoste din parti...

P.S. am gasit postarea asta printre altele nepublicate...se pare ca fara sa vreau am dreptate...fara sa vreau imi dau seama de ce va urma sa se intample... ohh Doamne si cat de bine ar fi daca am fi doar noi doi....doar tu si eu...cred ca asta ar fi perfect deci imposibil... imi urasc orgoliul de ce nu poate face el totul mai usor ?...dar in acelas timp il iubesc pentru ca nu mai vrea sa ma vada suferind...macar el tine la mine...se tine strans de mine fara a vrea vrun moment sa ma lase impace...asa cum tu nu ai facut-o niciodata ba din potriva ai facut tot posibilul pentru a-mi provoca durere... te iubesc da las' ca trece sunt vorbele ce mi le rostesc in fiecare seara in timp ce amintiri cu noi mi se deruleaza in fata ochilor... eram fericiti cand eram impreuna, erau clipe de iubire pura, de fericire inocenta ...clipe in care eram insetati unul dupa celalat si nu vroiam sa se termine...clipe pe care tu le-ai aruncat la cos pentru ce?...ce ti-a oferit mai multa satisfactie decat ce traiam impreuna?...ce era intre noi era dincolo de realitatea palpabila...sufletele noastre formau un intreg cand eram impreuna... pacat ca nimic din toate astea nu au contat in alegerile facute... as fi vrut sa spun ca ai fost doar un egoist, dar as fi gresit profund caci nici macar faptele facute nu erau spre binele tau... am niste versuri in cap si cred ca se potrivesc foarte bine (Si nu o sa mai fie la fel pur si simplu
Femeile sunt femeile si baieti sunt tar...
Ca poate spune te iubesc cu alt nume pe buze
Sa se uite frumos gandind la o proasta
...
Chiar nu stiu ce sa zic
Asa sunt toti
Cred ca vor sa-si demonstreze ca inca merge
Ca nu e de bani sau ca vor mai bine
Daca nu era cu tine o insela cu tine)...
mai sus ziceam ca depinde de tine...si intradevar a depins de tine...am avut incredere in tine caci atat timp cat iubesti o persoana cum spuneai este imposibil sa te uiti la alta cu atat mai mult cat alta este sub nivelul a ceea ce iubesti... imi rasuna in ureche fiecare te iubesc rostit de catre tine fiecare discutie dintre noi...o doamne si cum am fost atat de proasta sa cred totul?...cum am putut avea incredere in tine?...doare rau...oare sti cum doare?...parca in fiecare clipa imi iau cate o palma ce ma doboara la pamant si de fiecare data cand incerc sa ma ridic mai primesc una...este ingrozitor, dar stiu ca pe viitor totul ma va face mai puternica...pe viitor nu voi mai avea incredere in nimeni, nimanui nu-i voi mai incredinta cheia spre inima mea si tot ce va conta voi fi eu, nu imi va pasa daca restul plang atat timp cat eu rad...nu imi va mai pasa de nimic. Multumesc maestre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu