joi, 12 aprilie 2012

Povestea unui ambalaj

Cand m-am transformat atat?...de cand am inceput sa dau importanta gunoaielor din jurul meu chiar si numai la nervi?...cum de imi las in unele momente orgoliu liber pentru a pune stapanire intrutotul pe mintea mea?...
Nu stiu raspunsul dar stiu ca el domneste putin, iar ratiunea ii ia locul... privesc in jurul meu... pentru ce m-am enervat eu dorindu-mi cu ardoare varsare de sange?...cui i-am dat atata importanta?...pur si simplu unui ambalaj si deschizandu-l observ cu o satisfacere nebuna un obiect putred,mucegait ,absolut dezgustator...pur si simplu timpul s-a ocupat de el intr-un mod absolut divin oferindu-i durere ... cum sa mai dau importanta unui ambalaj cu un destin tragic...torturat zi de zi , fiind supus rusine , ne fiind in stare niciodata sa isi atinga nici macar jalnicele teluri ce inrodesc in el...si cum Doamne mi-am aplecat privrea asupra unui gunoi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu